.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده باش پلیس در 15 روز اول مهر

شمال نیوز: رئیس پلیس تهران با تشریح اقدامات انتظامی و ترافیکی پلیس همزمان با بازگشایی مدارس گفت: بازگشت ساعت کار ادارات به روال گذشته باعث افزایش ترافیک صبحگاهی شده است.

سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با مهر اظهار داشت: تمامی نیروهای پلیس تهران در آماده باش کامل هستند و به نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی دستور دادیم تا 15 مهر ماه به صورت آماده باش در تمام نقاط تهران حاضر شوند. در روز اول مهر پیک ترافیک در برخی نقاط شهر سنگین است اما نیروهای راهور و انتظامی در تمامی نقاط مشخص شده حضوردارند.

به گفته رئیس پلیس تهران ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی پایتخت تا 15 مهر سنگین است که امیدواریم با حضور موثر پلیس و همکاری مردم شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی با بیان اینکه بازگشت ساعت کار ادارات به روال گذشته باعث افزایش بار ترافیک صبحگاهی شده است تاکید کرد: از والدین دانش آموزان می خواهیم در مقابل مدارس دوبله توقف نکنند. یکی از مشکلات سرویس مدارس تردد در محدوده زوج و فرد بود که با دادن برچسب های جدید این خودروها می توانند در ساعت جابجایی دانش آموزان در این محدوده تردد کنند. همچنین در این مورد از والدین انتظار داریم که آموزش های لازم را به فرزندان شان ارایه کنند.

ساجدی نیا با بیان اینکه از دو فروند بالگرد برای کنترل ترافیک صبحگاهی تهران استفاده می کنیم، تاکید کرد: امسال همیاران پلیس در مدارس فعالتر هستند و از رانندگان می خواهیم تذکرات آنها را جدی گرفته و در نیمه اول مهر به منظور تسهیل ترافیک با پلیس همکاری لازم را  انجام دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.